27 Mayıs 2017 Cumartesi

Bu Diyet 1 Ayda 10 Kilo Verdiriyor


Hızlı kilo vermek isteyenler için aşağıda sizlere bir diyet önerisi sunacağız. Fakat şok diyet olarak da geçen bu diyetinizi yapmadan önce size uygunluğunu öğrenmek adına diyetisyene danışabilirsiniz. Bu sayede daha sağlıklı 1 ay geçirmiş olursunuz. 

Hızlı Kilo Vermek


Hızlı Kilo Vermek
Bu aralar ‘göbeklendim’ diyenler bu diyet programını denemeliler.  Danışman uzmanımız hızlı kilo verme konusunda çok çarpıcı açıklamalarda bulundu ve “20 yıldır aynı kilodayım. Formülümü uygulayarak bir ayda 10 kilo verebilirsiniz”dedi.  Uzmanımız, 20 yıldır aynı kiloda kalmanın sırlarını sizler için editörlerimize anlattı.

Ayda 10 Kilo Vermek

1987 yılından beri 68 kilo olduğunu aktaran ve formda kalmasının sırlarını anlatan uzmanımız, “Herkes beni zayıflatan hoca olarak tanıyor. Şu ana kadar 138 hastamı manken gibi yaptım” şeklinde konuştu. Kişinin beslenme şekli, obezite derecesi ve yaşam tarzına göre 5 farklı ameliyat yaptıklarını aktaran uzmanımız, şöyle konuştu: “İnsanın zayıflaması için önce psikolojik olarak kendisini hazırlaması gerekiyor. Benim onlara önerdiğim diyetle ayda 10 kilo verebilirler. Aslında bu bir diyet değil yaşam tarzı “dedi.

Kesin Zayıflama

 Bu zayıflama  yöntemiyle hastanın karnına bir ucu dışarıda tüp takılır. Buradan belli aralıklarla özel sıvı karın içine aktarılır. Bir süre karın içinde kaldıktan sonra sıvı dışarıya çıkarılır. Bu şekilde karın böbreğin yaptığı işlevi görür. Daha önceki yöntemlerde takılan katedrol sıkça tıkanmakta ve karın içinde yer değiştirmekte ve sızıntı olmaktaydı. Hastalar bu tür ameliyatlarda aşırı ağrı çekiyorlar. Bu yöntem bütün bu olumsuzlukları yok etti. Uygulanması biraz zor olan yöntemim Türkiye’de kullanılmaya başlandı.

Zayıflama Sırları

  • Her sabah 05:00′de kalkıp yarım saat egzersiz yapıyorum.
  • Yaz-kış dinlenmeden bir saat yüzüyorum.
  • Kahvaltıda yarım litre yağsız süt içiyor, birkaç zeytinle yağsız peynir yiyorum.
  • Öğle yemeğinde haşlanmış sebze, yağsız yoğurt yiyorum.
  • Akşamları buharda pişmiş sebze, bir bardak taze sıkılmış meyve suyu.
  • Haftada bir kere buharda pişmiş balık yiyorum.
  • Zayıflamak isteyenler kesinlikle gazlı içeçeklerden uzak dursun.
  • Yaptığım tek yaramazlık kalbe iyi geldiği ve mutluluk verdiği için her gün bir adet çikolata yemek

Bu şekilde beslenen kilolu insanlar bir ayda 10 kilo verebilir.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder